kurs Google Ads online

Skuteczne praktyki | Zrozumiała wiedza
| Przyjazna Forma

Wyspecjalizowany w promocji usług, produktów cyfrowych
i sprzedaży stacjonarnej dla budżetów mniejszych niż 20 000 zł / mies.

Wyspecjalizowany
w promocji
usług, produktów cyfrowych i
sprzedaży stacjonarnej dla budżetów mniejszych niż
20 000 zł / mies.

Kurs zawiera wiedzę z:

Google Ads – tu utworzysz każdy rodzaj kampanii dla promocji usług.
Google Ads Editor – tu będziesz łatwo edytował/a kampanie.
Google Tag Manager – tu skonfigurujesz tagi śledzące i pomiar konwersji.
Consent Mode v2 – wdrożysz mechanizm zarządzania zgodami – baner cookie
(wymagane przez prawo i Google)

Kurs zawiera wiedzę z:

Google Ads –
tu utworzysz każdy rodzaj kampanii dla promocji usług.
Google Ads Editor –
tu będziesz łatwo edytował/a kampanie.
Google Tag Manager –
tu skonfigurujesz tagi śledzące i pomiar konwersji.
Consent Mode v2 –
wdrożysz mechanizm zarządzania zgodami – baner cookie.
(wymagane przez prawo i Google)

Czy to dobra oferta? Nawet bardzo.

Najniższa miesięczna cena obsługi kampanii Google Ads przez agencję to
800 zł brutto.

Rynkowa wartość kursu z
Google Tag Manager to
850 zł brutto.

Rynkowa wartość kursu
z Consent Mode v2 to
730 zł brutto.

Dobrze, że tu jesteś.
387 zł brutto + gwarancja nauczenia albo zwrot + pytania po kursie bez dopłat.

Czy to dobra oferta? Nawet bardzo.

Najniższa miesięczna cena obsługi kampanii Google Ads przez agencję to 800 zł brutto.
Rynkowa wartość kursu z Google Tag Manager to 850 zł brutto.
Rynkowa wartość kursu z Consent Mode v2 to 730 zł brutto.

Dobrze, że tu jesteś.
387 zł brutto + gwarancja nauczenia albo zwrot + pytania po kursie bez dopłat.

Wykorzystaj możliwości Google Ads i zrozum algorytm. Buduj samodzielnie kampanie przyciągające klientów - poprowadzę Cię w tym za rękę.

Wykorzystaj możliwości Google Ads i zrozum algorytm. Buduj samodzielnie kampanie przyciągające klientów - poprowadzę Cię w tym za rękę.

Nie masz nic wspólnego z marketingiem internetowym? Bez obaw. Wszystko wytłumaczę krok po kroku.

Kupujesz rezultat - tworzysz profesjonalne kampanie w Google Ads

Czy TE pytania Cię hamują?

Możesz, pewnie. Natomiast miej na uwadzę, że na samodzielnie próby wydasz (albo już wydałeś/aś) przynajmniej kilka tysięcy złotych budżetu reklamowego – kurs kosztuje 387 zł brutto.
To tyle, ile Twoja kampania może wydać w kilka dni. Po przyswojeniu wiedzy każda złotówka w Google Ads będzie przez Ciebie inwestowana zgodnie ze sztuką (bez przepalania kasy). Brzmi rozsądnie, co?

Pomyśl, ile czasu poświęciłeś/aś na studia lub szkołę. Zakładam, że to była spora część Twojego życia, co?
Czy jesteś zadowolony/a z jakości tej wiedzy? Oglądając 2h dziennie kurs przerobisz w tydzień.
Dostęp masz na cały rok.

Na YouTube dowiesz się, w co kliknąć, aby coś się zadziało w panelu.
Na YouTube nie dowiesz się, jak zaprojektować dopasowaną dla Twojego przykładu strategię reklamową.
Po przyswojeniu darmowej wiedzy będziesz dobry/a w klikaniu, ale… bez zrozumienia, dlaczego i po co.
Nie będziesz wiedział/a jak podjąć kolejny ruch, jak zareagować na dane.
Szybko przekonasz się, że stoisz w miejscu.

Niestety nie. Nie prowadzę stałej sprzedaży. Sprzedaż jest prowadzona tylko w oknie sprzedażowym.
Kupując teraz otrzymujesz dostęp do aktualizacji, które nastąpią w przyszłości.
Kupując w następnym oknie, cena może być wyższa, co wynika ze stałej rozbudowy kursu.

Tak. Zagadnienie poruszam od poziomu podstawowego po zaawansowany.
Jeśli masz już swoje kampanie, to dowiesz się, jak zmaksymalizować ich skuteczność.

Kupujesz rezultat - tworzysz profesjonalne kampanie w Google Ads

Czy TE pytania Cię hamują?

Możesz, pewnie. Natomiast miej na uwadzę, że na samodzielnie próby wydasz (albo już wydałeś/aś) przynajmniej kilka tysięcy złotych budżetu reklamowego – kurs kosztuje 387 zł brutto.
To tyle, ile Twoja kampania może wydać w kilka dni. Po przyswojeniu wiedzy każda złotówka w Google Ads będzie przez Ciebie inwestowana zgodnie ze sztuką (bez przepalania kasy). Brzmi rozsądnie, co?

Pomyśl, ile czasu poświęciłeś/aś na studia lub szkołę. Zakładam, że to była spora część Twojego życia, co?
Czy jesteś zadowolony/a z jakości tej wiedzy? Oglądając 2h dziennie kurs przerobisz w tydzień.
Dostęp masz na cały rok.

Na YouTube dowiesz się, w co kliknąć, aby coś się zadziało w panelu.
Na YouTube nie dowiesz się, jak zaprojektować dopasowaną dla Twojego przykładu strategię reklamową.
Po przyswojeniu darmowej wiedzy będziesz dobry/a w klikaniu, ale… bez zrozumienia, dlaczego i po co.
Nie będziesz wiedział/a jak podjąć kolejny ruch, jak zareagować na dane.
Szybko przekonasz się, że stoisz w miejscu.

Niestety nie. Nie prowadzę stałej sprzedaży. Sprzedaż jest prowadzona tylko w oknie sprzedażowym.
Kupując teraz otrzymujesz dostęp do aktualizacji, które nastąpią w przyszłości.
Kupując w następnym oknie, cena może być wyższa, co wynika ze stałej rozbudowy kursu.

Tak. Zagadnienie poruszam od poziomu podstawowego po zaawansowany.
Jeśli masz już swoje kampanie, to dowiesz się, jak zmaksymalizować ich skuteczność.

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

Prowadzisz usługi online

Prowadzisz usługi stacjonarne

Sprzedajesz produkty cyfrowe

Pracujesz w obszarze Social Media

Pracujesz w obszarze SEO/SEM

Chcesz się rozwijać zawodowo w kierunku ADS

… lub po prostu chcesz skutecznie tworzyć i optymalizować kampanie w wyszukiwarce bez względu na profesję.

Czego nauczysz się podczas kursu?

Logo Google Ads
Logo Google Tag Manager

Nauczysz się tworzyć i optymalizować kampanie w
Google Ads + Google Ads Editor. Dowiesz się jak skonfigurować pomiar konwersji w Google Tag Manager oraz wdrożyć tryb uzyskiwania zgody – Consent Mode v2. 
Pokaże również, jak wyświetlać reklamy w
mapach Google.

Nauczysz się tworzyć i optymalizować kampanie w
Google Ads
+ Google Ads Editor.
Dowiesz się jak skonfigurować pomiar konwersji w Google Tag Manager oraz wdrożyć tryb uzyskiwania zgody –
Consent Mode v2. 
Pokaże również, jak wyświetlać reklamy w
mapach Google.

Reklama
tekstowa

Reklama
w mapach

Reklama
graficzna

Reklama tekstowa

Reklama w mapach

Reklama graficzna

Reklama w gmail

Reklama
w gmail

47 lekcji

Wiedza gotowa do wdrożenia

Aktualizowane lekcje

Nielimitowany dostęp przez cały rok

387 zł brutto

Nauka na nowym wyglądzie panelu

Platforma e-learningowa

Poziom podstawowy i zaawansowany

Pytania po kursie bez dopłat

Gwarancja nauczenia albo zwrot

Kurs zbudowałem zgodnie z zasadą pareto 80/20

Ta mówi, że 20% działań odpowiada za 80% efektów.

Grafika przestawiająca wykres Pareto 80/20

Dlatego nie będę marnował Twojego czasu. Najwięcej uwagi poświęcimy obszarom o kluczowym wpływie na skuteczność kampanii.

Dlaczego wybór tego kursu to strzał w 10 ?

Poznaj 5 argumentów:

wiedzy z Google Ads. Pracowałem w agencji marketingowej jako Head of Ads, gdzie moim obowiązkiem było szkolenie i podnoszenie kompetencji zespołu. Robiłem to regularnie. Wdrażałem na stanowisko Specjalisty Ads osoby, które nie miały wcześniej styczności z system reklamowym Google.

kampanie reklamowe dla moich klientów. Na bieżąco podążam za aktualnościami. To bardzo ważne, gdyż środowisko Google Ads często się zmienia, a wraz z nim dobre praktyki. W tym kursie cała wiedza jest dostosowana do obecnych, najskuteczniejszych metod prowadzenia kampanii.

skupia się tak samo na każdym typie kampanii w Google Ads. Z tym że… nie wszystkie są tak samo skuteczne. Decydując się na mój kurs, dostaniesz wyspecjalizowaną wiedzę w obszarze promocji usług za pomocą Google Ads. Oznacza to, że otrzymasz więcej porad, instrukcji i zaleceń dla Twoich branży niż w klasycznym kursie z Google Ads.

przykładów z wielu branż. Omawianie wiedzy na różnych przypadkach ułatwi Tobie jej zrozumienie. Zwiększy to również prawdopodobieństwo skutecznego utworzenia kampanii dla Twojej firmy. Jeśli pomagasz wielu firmom w zakresie marketingu internetowego, to dowiesz się, jak możesz prowadzić Twoje działania skuteczniej.

konfiguracji pomiaru konwersji. Często kursy Google Ads nie zawierają tego modułu, gdyż jest to praca po stronie Google Tag Manager, a nie Google Ads. Niemniej bez pomiaru konwersji nie wiemy jakie efekty daje nam kampania. Bez pomiaru konwersji trafna optymalizacja kampanii staje się niemożliwa. Wiedza z Google Ads + Google Tag Manager stanowi kompleksowe połączenie, którego potrzebujesz, by samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe. Dodatkowo otrzymasz osobną lekcję z wdrożenia trybu uzyskiwania zgody, gdzie wspólnie dokonany takiego wdrożenia od A do Z.

Poznaj wrażenia kursantów

Opinie klientów

Zobacz przykładową lekcję

Moduły i lekcje kursu

Lekcja 1: Wyniki wyszukiwania Google
Lekcja 2: Typy reklam w wyszukiwarce
Lekcja 3: Mechanizm działania SERP
Lekcja 4: Aukcja Google Ads
Lekcja 5: Google Ads a SEO

Lekcja 6: Zakładanie konta Google Ads
Lekcja 7: Omówienie sekcji płatności
Lekcja 8: Konfiguracja dostępów do konta
Lekcja 9: Łączenie konta Google Ads z innymi kontami
Lekcja 10: Struktura konta Google Ads
Lekcja 11: Dopasowania słów kluczowych
Lekcja 12: Priorytety słów kluczowych
Lekcja 13: Dobór słów kluczowych
Lekcja 14: Budżet reklamowy
Lekcja 15: Organizacja struktury konta
Lekcja 16: Strategie ustalania stawek
Lekcja 17: Budowa kreacji reklam
Lekcja 18: Stworzenie kampanii od A do Z w Google Ads + Google Ads Editor
Lekcja 19: Wyświetlanie reklam w mapach
Lekcja 20: Kampania dynamiczna tekstowa (DSA)

Lekcja 21: Podstawy pomiaru konwersji
Lekcja 22: Tworzenie konta Google Tag Manager i integracja ze stroną
Lekcja 23: Tworzenie konwersji – Google Tag Manager + Google Ads
Lekcja 24: Remarketing w sieci wyszukiwania – kampania RLSA

Lekcja 25: Najważniejsze wskaźniki i ich analiza
Lekcja 26: Optymalizacja strategii ustalania stawek
Lekcja 27: Optymalizacja sekcji „wyszukiwane hasła”
Lekcja 28: Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 29: Optymalizacja struktury konta
Lekcja 30: Optymalizacja podziału budżetu
Lekcja 31: Optymalizacja po lokalizacjach
Lekcja 32: Optymalizacja po harmonogramie reklam
Lekcja 33: Optymalizacja po urządzeniach
Lekcja 34: Wynik optymalizacji i rekomendacje
Lekcja 35: Support Google

Lekcja 1: Wdrożenie trybu uzyskiwania zgody od A do Z – teoria i praktyka.

Lekcja 1: Techniczne elementy reklam display
Lekcja 2: Kierowanie reklam display
Lekcja 3: Budowa kampanii w sieci reklamowej
Lekcja 4: Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej

Lekcja 1: Techniczne aspekty kampanii performance max
Lekcja 2: Budowa kampanii performance max
Lekcja 3: Analiza umiejscowień – skrypty
Lekcja 4: Optymalizacja wyszukiwanych haseł
Lekcja 5: Optymalizacja grupy plików
Lekcja 6: Wykorzystanie baz mailowych do optymalizacji algorytmów
Lekcja 7: Optymalizacja po urządzeniach.

Lekcja 1: Wyniki wyszukiwania Google
Lekcja 2: Typy reklam w wyszukiwarce
Lekcja 3: Mechanizm działania SERP
Lekcja 4: Aukcja Google Ads
Lekcja 5: Google Ads a SEO

Lekcja 6: Zakładanie konta Google Ads
Lekcja 7: Omówienie sekcji płatności
Lekcja 8: Konfiguracja dostępów do konta
Lekcja 9: Łączenie konta Google Ads z innymi kontami
Lekcja 10: Struktura konta Google Ads
Lekcja 11: Dopasowania słów kluczowych
Lekcja 12: Priorytety słów kluczowych
Lekcja 13: Dobór słów kluczowych
Lekcja 14: Budżet reklamowy
Lekcja 15: Organizacja struktury konta
Lekcja 16: Strategie ustalania stawek
Lekcja 17: Budowa kreacji reklam
Lekcja 18: Stworzenie kampanii od A do Z w Google Ads + Google Ads Editor
Lekcja 19: Wyświetlanie reklam w mapach
Lekcja 20: Kampania dynamiczna tekstowa (DSA)

Lekcja 21: Podstawy pomiaru konwersji
Lekcja 22: Tworzenie konta Google Tag Manager i integracja ze stroną
Lekcja 23: Tworzenie konwersji – Google Tag Manager + Google Ads
Lekcja 24: Remarketing w sieci wyszukiwania – kampania RLSA

Lekcja 25: Najważniejsze wskaźniki i ich analiza
Lekcja 26: Optymalizacja strategii ustalania stawek
Lekcja 27: Optymalizacja sekcji „wyszukiwane hasła”
Lekcja 28: Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 29: Optymalizacja struktury konta
Lekcja 30: Optymalizacja podziału budżetu
Lekcja 31: Optymalizacja po lokalizacjach
Lekcja 32: Optymalizacja po harmonogramie reklam
Lekcja 33: Optymalizacja po urządzeniach
Lekcja 34: Wynik optymalizacji i rekomendacje
Lekcja 35: Support Google Ads

Lekcja 1: Wdrożenie trybu uzyskiwania zgody od A do Z – teoria i praktyka.

Lekcja 1: Techniczne elementy reklam display
Lekcja 2: Kierowanie reklam display
Lekcja 3: Budowa kampanii w sieci reklamowej
Lekcja 4: Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej 

Lekcja 1: Techniczne aspekty kampanii performance max
Lekcja 2: Budowa kampanii performance max
Lekcja 3: Analiza umiejscowień – skrypty
Lekcja 4: Optymalizacja wyszukiwanych haseł
Lekcja 5: Optymalizacja grupy plików
Lekcja 6: Wykorzystanie baz mailowych do optymalizacji algorytmów
Lekcja 7: Optymalizacja po urządzeniach.

Otrzymasz imienny certyfikat

Po ukończeniu kursu potwierdzę Twoją wiedzę z Google Ads imiennym certyfikatem.

Zdobędziesz wiedzę na temat tego...

Ważna wiedza na start​
Budowa kampanii​
Tworzenie konwersji​
Optymalizacja kampanii​

Skorzystaj z mojego doświadczenia

GSA24-Finalist-Badge1-1024x323
Global Search Awards 2024 Finalist

Zostałem wyróżniony na światowym konkursie "Global Search Awards" za case study kampanii Google Ads mojego autorstwa.

Foto 1
Head of Ads w „NPROFIT”

Doradzałem, nadzorowałem oraz uczestniczyłem w procesie prowadzenia kampanii dla kilkuset klientów z najróżniejszych branż usługowych, oraz e-commerce. Kształtowałem standardy tworzenia i optymalizacji kampanii. Dbałem o rozwój merytoryczny i organizacyjny działu. Wspólnymi siłami całego zespołu udało się zdobyć wyróżnienie Google Partner Premier 2023.

foto 2
Prelegent i sędzia „semKRK”

Wystąpiłem na konferencji semKRK#19 BIG jako prelegent przed ponad 500-osobową publicznością. Rok później wsparłem event w roli sędziego, gdzie wybierałem najbardziej innowacyjne i skuteczne case studies z kategorii Google Ads w Polsce.

foto 4
Marketing Expert „Heroify”
W tym projekcie opiniowałem i tworzyłem pytania rekrutacyjne, sprawdzające wiedzę kandydatów z zakresu Facebook Ads i Google Ads.
Screen Google Ads
Screen Google Ads

Wyniki dla moich klientów.

Prawdopodobnie zarobisz na wiedzy z Google Ads

Poznaj 3 powody:

1

Czy znasz kogoś, kto nigdy nie korzystał z Google? Ja też takiej osoby nie znam. Korzystanie z wyszukiwarki jest codziennością Twoich klientów. Twój klient szuka Cię w Google, może właśnie i w tym momencie.

2

Klasyczne narzędzia marketingowe popyt dopiero generują. Google Ads, go zaspokaja i to jest niesamowite. W praktyce oznacza to, że reklamy wyświetlają się tylko i wyłącznie osobom, które wpisały słowo kluczowo związane z Twoim produktem. U takich osób już istnieje intencja zakupowa, a reklama w Google ją prosto przechwytuje. Przez to Google Ads jest niezwykle precyzyjnym i relatywnie tanim systemem reklamowym.

3

Średnie zarobki początkującego specjalisty Google Ads wynoszą 4000-5000 zł netto, Specjaliści z kilkuletnim doświadczeniem średnio zarabiają 6000-8000 zł netto. Wynagrodzenie specjalisty seniora Google Ads często przybiera kwotę 5-cyfrową netto. Nawet jeśli nie będziesz specjalistą Ads, to Twoja wartość na rynku pracy wzrośnie przez znajomość cenionego narzędzia.

Nadal się zastanawiasz?

Ten kurs to inwestycja. Rozwiń Twoje umiejętności i zbieraj z tego korzyści.

Gotowe strategie Google Ads w racjonalnej cenie.

FAQ

Zdecydowanie tak. Wszystkie zagadnienia tłumaczę od zera w przyjaznej i zrozumiałej formie. Jednocześnie obszary poruszane na kursie rozwijam od poziomu podstawowego do zaawansowanego. Dlatego kurs Google Ads jest dopasowany dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych.

Wiedza wymagająca gruntownego wytłumaczenia jest przedstawiana na merytorycznej prezentacji. W prawym górnym rogu prezentacji będą z Tobą ja, w roli nauczyciela. Po przerobieniu fundamentalnej wiedzy przejdziemy do pracy bezpośrednio na narzędziach: Google Ads, Google Ads Editor oraz Google Tag Manager.

Pojedyncza lekcja trwa średnio kilkanaście minut.

Tak. Google Ads to środowisko, które często jest przez twórcę aktualizowane. Jeśli aktualizacja
spowoduje utratę ważności wiedzy z danej lekcji, to lekcję tę nagram na nowo lub naniosę na niej aktualizację. Oczywiście, bez dodatkowych opłat.

 

Napisz do mnie maila z listą pytań, a ja na takie chętnie odpowiem, bez dopłat 🙂

Do kilku minut po dokonaniu płatności online otrzymasz mailowo dostępy do platformy e-
learningowej, gdzie będzie czekał na Ciebie kurs Google Ads online.

Otrzymujesz nielimitowany dostęp do kursu online przez cały rok.

Kurs nie zawiera lekcji poświęconych reklamom produktowym, dlatego może być on niewystarczający dla branży e-commerce.

Tak. Wystarczy, że uzupełnisz dane firmy przy składaniu zamówienia.