kurs Google Ads online
Skuteczne praktyki | Zrozumiała wiedza
| Przyjazna Forma
Wyspecjalizowany w
promocji usług, produktów cyfrowych
i sprzedaży stacjonarnej dla budżetów mniejszych niż 20 000 zł / mies.
Wyspecjalizowany
w promocji
usług, produktów
cyfrowych i
sprzedaży stacjonarnej dla budżetów mniejszych niż
20 000 zł / mies.
Kurs zawiera wiedzę z:
✅ Google Ads Editor – tu będziesz łatwo edytował/a kampanie.
✅ Google Tag Manager – tu skonfigurujesz tagi śledzące i pomiar konwersji.
✅ Consent Mode v2 – wdrożysz mechanizm zarządzania zgodami – baner cookie
(wymagane przez prawo i Google)
Kurs zawiera wiedzę z:
tu utworzysz każdy rodzaj kampanii dla promocji usług.
✅ Google Ads Editor –
tu będziesz łatwo edytował/a kampanie.
✅ Google Tag Manager –
tu skonfigurujesz tagi śledzące i pomiar konwersji.
✅ Consent Mode v2 –
wdrożysz mechanizm zarządzania zgodami – baner cookie.
(wymagane przez prawo i Google)
Czy to dobra oferta? Nawet bardzo.
Najniższa miesięczna cena obsługi kampanii Google Ads przez agencję to
800 zł brutto.
Rynkowa wartość kursu z
Google Tag Manager to
850 zł brutto.
Rynkowa wartość kursu
z Consent Mode v2 to
730 zł brutto.
Dobrze, że tu jesteś.
387 zł brutto + gwarancja nauczenia albo zwrot + pytania po kursie bez dopłat.
Czy to dobra oferta? Nawet bardzo.
Najniższa miesięczna cena obsługi kampanii Google Ads przez agencję to 800 zł brutto.
Rynkowa wartość kursu z Google Tag Manager to 850 zł brutto.
Rynkowa wartość kursu z Consent Mode v2 to 730 zł brutto.
Dobrze, że tu jesteś.
387 zł brutto + gwarancja nauczenia albo zwrot + pytania po kursie bez dopłat.
Wykorzystaj możliwości Google Ads i zrozum algorytm. Buduj samodzielnie kampanie przyciągające klientów - poprowadzę Cię w tym za rękę.
Wykorzystaj możliwości Google Ads i zrozum algorytm. Buduj samodzielnie kampanie przyciągające klientów - poprowadzę Cię w tym za rękę.
Kupujesz rezultat - tworzysz profesjonalne kampanie w Google Ads
Czy TE pytania Cię hamują?
"A może najpierw spróbuję samodzielnie..."
Możesz, pewnie. Natomiast miej na uwadzę, że na samodzielnie próby wydasz (albo już wydałeś/aś) przynajmniej kilka tysięcy złotych budżetu reklamowego – kurs kosztuje 387 zł brutto.
To tyle, ile Twoja kampania może wydać w kilka dni. Po przyswojeniu wiedzy każda złotówka w Google Ads będzie przez Ciebie inwestowana zgodnie ze sztuką (bez przepalania kasy). Brzmi rozsądnie, co?
"Nie wiem, czy mam czas na naukę..."
Pomyśl, ile czasu poświęciłeś/aś na studia lub szkołę. Zakładam, że to była spora część Twojego życia, co?
Czy jesteś zadowolony/a z jakości tej wiedzy? Oglądając 2h dziennie kurs przerobisz w tydzień.
Dostęp masz na cały rok.
"Ale wiedza z Google Ads jest na YouTubie za darmo..."
Na YouTube dowiesz się, w co kliknąć, aby coś się zadziało w panelu.
Na YouTube nie dowiesz się, jak zaprojektować dopasowaną dla Twojego przykładu strategię reklamową.
Po przyswojeniu darmowej wiedzy będziesz dobry/a w klikaniu, ale… bez zrozumienia, dlaczego i po co.
Nie będziesz wiedział/a jak podjąć kolejny ruch, jak zareagować na dane.
Szybko przekonasz się, że stoisz w miejscu.
"Wstrzymam się, przecież kupić kurs mogę zawsze..."
Niestety nie. Nie prowadzę stałej sprzedaży. Sprzedaż jest prowadzona tylko w oknie sprzedażowym.
Kupując teraz otrzymujesz dostęp do aktualizacji, które nastąpią w przyszłości.
Kupując w następnym oknie, cena może być wyższa, co wynika ze stałej rozbudowy kursu.
"Nie jestem początkującym, czy to kurs dla mnie?"
Tak. Zagadnienie poruszam od poziomu podstawowego po zaawansowany.
Jeśli masz już swoje kampanie, to dowiesz się, jak zmaksymalizować ich skuteczność.
Kupujesz rezultat - tworzysz profesjonalne kampanie w Google Ads
Czy TE pytania Cię hamują?
"A może najpierw spróbuję samodzielnie..."
Możesz, pewnie. Natomiast miej na uwadzę, że na samodzielnie próby wydasz (albo już wydałeś/aś) przynajmniej kilka tysięcy złotych budżetu reklamowego – kurs kosztuje 387 zł brutto.
To tyle, ile Twoja kampania może wydać w kilka dni. Po przyswojeniu wiedzy każda złotówka w Google Ads będzie przez Ciebie inwestowana zgodnie ze sztuką (bez przepalania kasy). Brzmi rozsądnie, co?
"Nie wiem, czy mam czas na naukę..."
Pomyśl, ile czasu poświęciłeś/aś na studia lub szkołę. Zakładam, że to była spora część Twojego życia, co?
Czy jesteś zadowolony/a z jakości tej wiedzy? Oglądając 2h dziennie kurs przerobisz w tydzień.
Dostęp masz na cały rok.
"Ale wiedza z Google Ads jest na YouTubie za darmo..."
Na YouTube dowiesz się, w co kliknąć, aby coś się zadziało w panelu.
Na YouTube nie dowiesz się, jak zaprojektować dopasowaną dla Twojego przykładu strategię reklamową.
Po przyswojeniu darmowej wiedzy będziesz dobry/a w klikaniu, ale… bez zrozumienia, dlaczego i po co.
Nie będziesz wiedział/a jak podjąć kolejny ruch, jak zareagować na dane.
Szybko przekonasz się, że stoisz w miejscu.
"Wstrzymam się, przecież kupić kurs mogę zawsze..."
Niestety nie. Nie prowadzę stałej sprzedaży. Sprzedaż jest prowadzona tylko w oknie sprzedażowym.
Kupując teraz otrzymujesz dostęp do aktualizacji, które nastąpią w przyszłości.
Kupując w następnym oknie, cena może być wyższa, co wynika ze stałej rozbudowy kursu.
"Nie jestem początkującym, czy to kurs dla mnie?"
Tak. Zagadnienie poruszam od poziomu podstawowego po zaawansowany.
Jeśli masz już swoje kampanie, to dowiesz się, jak zmaksymalizować ich skuteczność.
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
Prowadzisz usługi online
Prowadzisz usługi stacjonarne
Sprzedajesz produkty cyfrowe
Pracujesz w obszarze Social Media
Pracujesz w obszarze SEO/SEM
Chcesz się rozwijać zawodowo w kierunku ADS
… lub po prostu chcesz skutecznie tworzyć i optymalizować kampanie w wyszukiwarce bez względu na profesję.
Czego nauczysz się podczas kursu?
Nauczysz się tworzyć i optymalizować kampanie w
Google Ads + Google Ads Editor. Dowiesz się jak skonfigurować pomiar konwersji w Google Tag Manager oraz wdrożyć tryb uzyskiwania zgody – Consent Mode v2.
Pokaże również, jak wyświetlać reklamy w mapach Google.
Nauczysz się tworzyć i optymalizować kampanie w
Google Ads + Google Ads Editor.
Dowiesz się jak skonfigurować pomiar konwersji w Google Tag Manager oraz wdrożyć tryb uzyskiwania zgody –
Consent Mode v2.
Pokaże również, jak wyświetlać reklamy w mapach Google.
Reklama
tekstowa
Reklama
w mapach
Reklama
graficzna
Reklama tekstowa
Reklama w mapach
Reklama graficzna
Reklama w gmail
Reklama
w gmail
47 lekcji
Wiedza gotowa do wdrożenia
Aktualizowane lekcje
Nielimitowany dostęp przez cały rok
387 zł brutto
Nauka na nowym wyglądzie panelu
Platforma e-learningowa
Poziom podstawowy i zaawansowany
Pytania po kursie bez dopłat
Gwarancja nauczenia albo zwrot
Kurs zbudowałem zgodnie z zasadą pareto 80/20
Ta mówi, że 20% działań odpowiada za 80% efektów.
Dlatego nie będę marnował Twojego czasu. Najwięcej uwagi poświęcimy obszarom o kluczowym wpływie na skuteczność kampanii.
Dlaczego wybór tego kursu to strzał w 10 ?
Poznaj 5 argumentów:
1. Wiem, jak nauczać Google Ads.
Mam doświadczenie w przekazywaniu...
wiedzy z Google Ads. Pracowałem w agencji marketingowej jako Head of Ads, gdzie moim obowiązkiem było szkolenie i podnoszenie kompetencji zespołu. Robiłem to regularnie. Wdrażałem na stanowisko Specjalisty Ads osoby, które nie miały wcześniej styczności z system reklamowym Google.
2. Stale prowadzę kampanie w Google.
Cały czas aktywnie prowadzę...
kampanie reklamowe dla moich klientów. Na bieżąco podążam za aktualnościami. To bardzo ważne, gdyż środowisko Google Ads często się zmienia, a wraz z nim dobre praktyki. W tym kursie cała wiedza jest dostosowana do obecnych, najskuteczniejszych metod prowadzenia kampanii.
3. Kurs specjalizuje się w promocji usług.
Klasyczny kurs z Google Ads...
skupia się tak samo na każdym typie kampanii w Google Ads. Z tym że… nie wszystkie są tak samo skuteczne. Decydując się na mój kurs, dostaniesz wyspecjalizowaną wiedzę w obszarze promocji usług za pomocą Google Ads. Oznacza to, że otrzymasz więcej porad, instrukcji i zaleceń dla Twoich branży niż w klasycznym kursie z Google Ads.
4. Tłumaczę na przykładach różnych branż.
Lekcje są zbudowane na podstawie...
przykładów z wielu branż. Omawianie wiedzy na różnych przypadkach ułatwi Tobie jej zrozumienie. Zwiększy to również prawdopodobieństwo skutecznego utworzenia kampanii dla Twojej firmy. Jeśli pomagasz wielu firmom w zakresie marketingu internetowego, to dowiesz się, jak możesz prowadzić Twoje działania skuteczniej.
5. Nauczę Ciebie tworzenia konwersji i Consent Mode v2.
Nauczę Ciebie...
konfiguracji pomiaru konwersji. Często kursy Google Ads nie zawierają tego modułu, gdyż jest to praca po stronie Google Tag Manager, a nie Google Ads. Niemniej bez pomiaru konwersji nie wiemy jakie efekty daje nam kampania. Bez pomiaru konwersji trafna optymalizacja kampanii staje się niemożliwa. Wiedza z Google Ads + Google Tag Manager stanowi kompleksowe połączenie, którego potrzebujesz, by samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe. Dodatkowo otrzymasz osobną lekcję z wdrożenia trybu uzyskiwania zgody, gdzie wspólnie dokonany takiego wdrożenia od A do Z.
Poznaj wrażenia kursantów
- Aspirujesz na specjalistę Google Ads.
- Potrzebujesz wiedzy z Google Ads do pracy zawodowej.
- Szukasz wiedzy z Google Ads dla Twojego zespołu.
- Chcesz samodzielnie prowadzić kampanie dla Twojej firmy.
- Szukasz nowego źródła pozyskiwania klientów.
- Słyszałeś o Google Ads, ale nie wiesz, jak zacząć.
- Prowadzisz już kampanie, ale chcesz je skalować.
- Próbowałeś samodzielnych działań, lecz z marnym skutkiem.
- Przepaliłeś mnóstwo pieniędzy w Google Ads.
- Nie ufasz agencji lub freelancerowi.
- Masz solidne fundamenty, by zostać specjalistą Ads.
- Potrafisz wykorzystać Google Ads w projektach zawodowych.
- Twój zespół wie, jak rozwijać firmę przy pomocy Google Ads.
- Potrafisz samodzielnie tworzyć i optymalizować kampanie.
- Wiesz, jak pozyskiwać klientów dzięki Google Ads.
- Znasz sprawdzone praktyki i wiesz, jak je wykorzystać.
- Wiesz, jak skutecznie rozwijać Twoje konto reklamowe.
- Wiesz, jak zaprojektować najlepszą dla Ciebie strategię.
- Jesteś świadom błędów jakie popełniałeś i wiesz, jak ich unikać.
- Potrafisz nadzorować jakość działań agencji/freelancera.
Moduły i lekcje kursu
Lekcja 1: Wyniki wyszukiwania Google
Lekcja 2: Typy reklam w wyszukiwarce
Lekcja 3: Mechanizm działania SERP
Lekcja 4: Aukcja Google Ads
Lekcja 5: Google Ads a SEO
Lekcja 6: Zakładanie konta Google Ads
Lekcja 7: Omówienie sekcji płatności
Lekcja 8: Konfiguracja dostępów do konta
Lekcja 9: Łączenie konta Google Ads z innymi kontami
Lekcja 10: Struktura konta Google Ads
Lekcja 11: Dopasowania słów kluczowych
Lekcja 12: Priorytety słów kluczowych
Lekcja 13: Dobór słów kluczowych
Lekcja 14: Budżet reklamowy
Lekcja 15: Organizacja struktury konta
Lekcja 16: Strategie ustalania stawek
Lekcja 17: Budowa kreacji reklam
Lekcja 18: Stworzenie kampanii od A do Z w Google Ads + Google Ads Editor
Lekcja 19: Wyświetlanie reklam w mapach
Lekcja 20: Kampania dynamiczna tekstowa (DSA)
Lekcja 21: Podstawy pomiaru konwersji
Lekcja 22: Tworzenie konta Google Tag Manager i integracja ze stroną
Lekcja 23: Tworzenie konwersji – Google Tag Manager + Google Ads
Lekcja 24: Remarketing w sieci wyszukiwania – kampania RLSA
Lekcja 25: Najważniejsze wskaźniki i ich analiza
Lekcja 26: Optymalizacja strategii ustalania stawek
Lekcja 27: Optymalizacja sekcji „wyszukiwane hasła”
Lekcja 28: Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 29: Optymalizacja struktury konta
Lekcja 30: Optymalizacja podziału budżetu
Lekcja 31: Optymalizacja po lokalizacjach
Lekcja 32: Optymalizacja po harmonogramie reklam
Lekcja 33: Optymalizacja po urządzeniach
Lekcja 34: Wynik optymalizacji i rekomendacje
Lekcja 35: Support Google
Lekcja 1: Wdrożenie trybu uzyskiwania zgody od A do Z – teoria i praktyka.
Lekcja 1: Techniczne elementy reklam display
Lekcja 2: Kierowanie reklam display
Lekcja 3: Budowa kampanii w sieci reklamowej
Lekcja 4: Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
Lekcja 1: Techniczne aspekty kampanii performance max
Lekcja 2: Budowa kampanii performance max
Lekcja 3: Analiza umiejscowień – skrypty
Lekcja 4: Optymalizacja wyszukiwanych haseł
Lekcja 5: Optymalizacja grupy plików
Lekcja 6: Wykorzystanie baz mailowych do optymalizacji algorytmów
Lekcja 7: Optymalizacja po urządzeniach.
Moduł 1 - To musisz wiedzieć o Google (kampania w sieci wyszukiwania)
Lekcja 1: Wyniki wyszukiwania Google
Lekcja 2: Typy reklam w wyszukiwarce
Lekcja 3: Mechanizm działania SERP
Lekcja 4: Aukcja Google Ads
Lekcja 5: Google Ads a SEO
Moduł 2 - Buduj kampanie jak profesjonalista (kampania w sieci wyszukiwania)
Lekcja 6: Zakładanie konta Google Ads
Lekcja 7: Omówienie sekcji płatności
Lekcja 8: Konfiguracja dostępów do konta
Lekcja 9: Łączenie konta Google Ads z innymi kontami
Lekcja 10: Struktura konta Google Ads
Lekcja 11: Dopasowania słów kluczowych
Lekcja 12: Priorytety słów kluczowych
Lekcja 13: Dobór słów kluczowych
Lekcja 14: Budżet reklamowy
Lekcja 15: Organizacja struktury konta
Lekcja 16: Strategie ustalania stawek
Lekcja 17: Budowa kreacji reklam
Lekcja 18: Stworzenie kampanii od A do Z w Google Ads + Google Ads Editor
Lekcja 19: Wyświetlanie reklam w mapach
Lekcja 20: Kampania dynamiczna tekstowa (DSA)
Moduł 3 - Konwersje to podstawa. Zróbmy je razem.
Lekcja 21: Podstawy pomiaru konwersji
Lekcja 22: Tworzenie konta Google Tag Manager i integracja ze stroną
Lekcja 23: Tworzenie konwersji – Google Tag Manager + Google Ads
Lekcja 24: Remarketing w sieci wyszukiwania – kampania RLSA
Moduł 4 - Wyciśnij maksa optymalizacją (kampania w sieci wyszukiwania)
Lekcja 25: Najważniejsze wskaźniki i ich analiza
Lekcja 26: Optymalizacja strategii ustalania stawek
Lekcja 27: Optymalizacja sekcji „wyszukiwane hasła”
Lekcja 28: Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 29: Optymalizacja struktury konta
Lekcja 30: Optymalizacja podziału budżetu
Lekcja 31: Optymalizacja po lokalizacjach
Lekcja 32: Optymalizacja po harmonogramie reklam
Lekcja 33: Optymalizacja po urządzeniach
Lekcja 34: Wynik optymalizacji i rekomendacje
Lekcja 35: Support Google Ads
CMv2 - Consent Mode v2
Lekcja 1: Wdrożenie trybu uzyskiwania zgody od A do Z – teoria i praktyka.
Display - Kampania w sieci reklamowej (GDN)
Lekcja 1: Techniczne elementy reklam display
Lekcja 2: Kierowanie reklam display
Lekcja 3: Budowa kampanii w sieci reklamowej
Lekcja 4: Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
Pmax - Kampania performance max
Lekcja 1: Techniczne aspekty kampanii performance max
Lekcja 2: Budowa kampanii performance max
Lekcja 3: Analiza umiejscowień – skrypty
Lekcja 4: Optymalizacja wyszukiwanych haseł
Lekcja 5: Optymalizacja grupy plików
Lekcja 6: Wykorzystanie baz mailowych do optymalizacji algorytmów
Lekcja 7: Optymalizacja po urządzeniach.
Otrzymasz imienny certyfikat
Po ukończeniu kursu potwierdzę Twoją wiedzę z Google Ads imiennym certyfikatem.
Zdobędziesz wiedzę na temat tego...
Ważna wiedza na start
- jak działa wyszukiwarka Google,
- czym są płatne i organiczne wyniki wyszukiwania,
- jakie reklamy występują w wyszukiwarce,
- co wpływa na częstotliwość wyświetlania reklam,
- co wpływa na kolejność wyświetlania reklam,
- czym jest aukcja Google i jak w niej wygrywać,
- czym jest i jak skalować ranking reklamy,
- czym jest wynik jakości,
- jakie są różnice pomiędzy Google Ads a SEO,
Budowa kampanii
- jak założyć konto Google,
- jak włączyć weryfikację dwuetapową,
- jak założyć konto Google Ads,
- jak skonfigurować płatności w Google Ads,
- jak skonfigurować dostępy w Google Ads,
- jak połączyć konto Google Ads z innymi kontami,
- jak dokonać weryfikacji reklamodawcy,
- jak podejrzeć reklamy konkurentów,
- jak wygląda struktura konta Google Ads,
- do czego służy konta, kampania, grupa reklam,
- czym jest słowo kluczowe, reklama, komponent reklamy,
- jak działają dopasowania słów kluczowych,
- jak trafnie dobrać dopasowania do strategii,
- ustalanie priorytetów słów kluczowych przez Google,
- czym jest i jak działa budżet reklamowy,
- jak dobrać budżet reklamowy do strategii,
- jak działa algorytm Google Ads oparty o AI,
- jak pracować z algorytmem opartym na AI,
- jak skonfigurować wartościowy sygnał dla Pmax,
- jak osadzić kampanię Pmax w strategii,
- jak dobrać wartościowe słowa kluczowe,
- jak zorganizować strukturę konta reklamowego,
- jak trafnie dobrać strukturę konta do strategii,
- jak zarządzać słowami kluczowymi i reklamami wewnątrz struktury,
- jak działają strategie ustalania stawek,
- jakie wyróżniamy strategie ustalania stawek,
- jak dobrać strategię ustalania stawek do strategii,
- jak tworzyć angażujące reklamy,
- jak tworzyć wysokiej jakości nagłówki reklam,
- jak tworzyć wysokiej jakości opisy reklam,
- jak tworzyć wysokiej jakości komponenty reklam,
- jak zbudować kampanię od A do Z w Google Ads,
- jak korzystać z Google Ads Editor,
- jak wyświetlać reklamy w mapach,
- jak stworzyć kampanię dynamiczną tekstową (DSA),
- jak dobrać kierowanie po odbiorcach,
- jak dobrać kierowanie po treściach stron,
- jak i po co stworzyć kampanię GDN (reklamy graficzne),
- jak i po co stworzyć kampanię Performance Max,
- jak utworzyć reklamę remarketingową banerową,
Tworzenie konwersji
- czym jest konwersja w praktyce,
- jakie konwersje mierzyć na stronie,
- jak utworzyć konto Google Tag Manager,
- jak połączyć Google Tag Manager ze stroną,
- jak utworzyć konwersje w Google Tag Manager,
- jak wdrożyć od A do Z Consent Mode v2,
- czym jest model atrybucji i okno konwersji,
- jak skonfigurować konwersje rozszerzone,
- jak utworzyć kampanię remarketingową w wyszukiwarce,
Optymalizacja kampanii
- czym są kliknięcia, wyświetlania i koszt,
- czym jest Śr. CPC, CTR, konwersja i koszt konwersji,
- czym są procentowe udziały wyświetleń reklam,
- jak wykorzystywać wskaźniki w optymalizacji,
- jak optymalizować strategię ustalania stawek,
- jak analizować sekcję „wyszukiwane hasła”,
- kiedy i jak dodawać wykluczające słowa kluczowe,
- jak zarządzać słowami kluczowymi,
- jak zarządzać dopasowaniami słów kluczowych,
- jak optymalizować strukturę konta,
- jak optymalizować kreacje reklam,
- jak optymalizować zasoby kampanii Pmax,
- jak sterować budżetami dziennymi,
- jak optymalizować kampanię po lokalizacjach,
- jak optymalizować kampanię po urządzeniach,
- jak optymalizować kampanię po dniach i godzinach,
- czym jest wynik optymalizacji i rekomendacje,
- jak korzystać z supportu Google w razie problemów.
Skorzystaj z mojego doświadczenia
Zostałem wyróżniony na światowym konkursie "Global Search Awards" za case study kampanii Google Ads mojego autorstwa.
Doradzałem, nadzorowałem oraz uczestniczyłem w procesie prowadzenia kampanii dla kilkuset klientów z najróżniejszych branż usługowych, oraz e-commerce. Kształtowałem standardy tworzenia i optymalizacji kampanii. Dbałem o rozwój merytoryczny i organizacyjny działu. Wspólnymi siłami całego zespołu udało się zdobyć wyróżnienie Google Partner Premier 2023.
Wystąpiłem na konferencji semKRK#19 BIG jako prelegent przed ponad 500-osobową publicznością. Rok później wsparłem event w roli sędziego, gdzie wybierałem najbardziej innowacyjne i skuteczne case studies z kategorii Google Ads w Polsce.
Wyniki dla moich klientów.
Prawdopodobnie zarobisz na wiedzy z Google Ads
Poznaj 3 powody:
1
Czy znasz kogoś, kto nigdy nie korzystał z Google? Ja też takiej osoby nie znam. Korzystanie z wyszukiwarki jest codziennością Twoich klientów. Twój klient szuka Cię w Google, może właśnie i w tym momencie.
2
Klasyczne narzędzia marketingowe popyt dopiero generują. Google Ads, go zaspokaja i to jest niesamowite. W praktyce oznacza to, że reklamy wyświetlają się tylko i wyłącznie osobom, które wpisały słowo kluczowo związane z Twoim produktem. U takich osób już istnieje intencja zakupowa, a reklama w Google ją prosto przechwytuje. Przez to Google Ads jest niezwykle precyzyjnym i relatywnie tanim systemem reklamowym.
3
Średnie zarobki początkującego specjalisty Google Ads wynoszą 4000-5000 zł netto, Specjaliści z kilkuletnim doświadczeniem średnio zarabiają 6000-8000 zł netto. Wynagrodzenie specjalisty seniora Google Ads często przybiera kwotę 5-cyfrową netto. Nawet jeśli nie będziesz specjalistą Ads, to Twoja wartość na rynku pracy wzrośnie przez znajomość cenionego narzędzia.
Nadal się zastanawiasz?
Ten kurs to inwestycja. Rozwiń Twoje umiejętności i zbieraj z tego korzyści.
Gotowe strategie Google Ads w racjonalnej cenie.
FAQ
Czy poziom nauki będzie dostosowany do moich potrzeb?
Jak wyglądają materiały wideo?
Wiedza wymagająca gruntownego wytłumaczenia jest przedstawiana na merytorycznej prezentacji. W prawym górnym rogu prezentacji będą z Tobą ja, w roli nauczyciela. Po przerobieniu fundamentalnej wiedzy przejdziemy do pracy bezpośrednio na narzędziach: Google Ads, Google Ads Editor oraz Google Tag Manager.
Ile trwają lekcje?
Pojedyncza lekcja trwa średnio kilkanaście minut.
Czy kurs online jest aktualizowany?
Tak. Google Ads to środowisko, które często jest przez twórcę aktualizowane. Jeśli aktualizacja
spowoduje utratę ważności wiedzy z danej lekcji, to lekcję tę nagram na nowo lub naniosę na niej aktualizację. Oczywiście, bez dodatkowych opłat.
Co jeśli nadal będę mieć pytania po kursie?
Napisz do mnie maila z listą pytań, a ja na takie chętnie odpowiem, bez dopłat 🙂
W jakiej formie otrzymam kurs Google Ads online?
Do kilku minut po dokonaniu płatności online otrzymasz mailowo dostępy do platformy e-
learningowej, gdzie będzie czekał na Ciebie kurs Google Ads online.
Jak długo będę mieć dostęp do kursu Google Ads online?
Otrzymujesz nielimitowany dostęp do kursu online przez cały rok.
Dla kogo nie jest ten kurs?
Kurs nie zawiera lekcji poświęconych reklamom produktowym, dlatego może być on niewystarczający dla branży e-commerce.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Wystarczy, że uzupełnisz dane firmy przy składaniu zamówienia.